COMPETITIE: CareTeam

1  |  2  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

COMPETITIE: CareTeam

from AestheticRain on 11/12/2015 07:33 PM

Hoi,

Ten eerste ga ik mijn excuses aanbieden voor de inactiviteit. Admin Violet. Zei tegen mij dat er een depressie sfeer hangt. Ook ik heb alle topics erover gelezen en ik vind het heel erg wat jullie doormaken. Daarom komt er een CareTeam. Er zullen zo'n twee/drie meiden zijn die je kunt raadplegen met je problemen om erover te praten. Natuurlijk willen we dat deze meiden niks door vertellen dus zal de keuze erg nauwkeurig moeten worden gemaakt.

Doe mee!
Vul het onderstaande echt EERLIJK in en stuur dit op naar het account: HelloModel
1. Voor- of bijnaam:
2. Leeftijd:
3. Waarom wil ik helpen?:
4. Kan ik helpen?:
5. Heb ik zelf iets meegemaakt zoals andere doormaken(je hoeft niet te zeggen wat je hebt doormaakt als je daar geen behoefte aan hebt):



Je zult een CareTeam badge krijgen! 

Liefs,
Het Team

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 11/21/2015 05:12 PM.

SadnessWill...
Deleted user

Re: COMPETITIE: CareTeam

from SadnessWillNeverEnd. on 11/12/2015 07:34 PM

Onzin, maarja.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: COMPETITIE: CareTeam

from Violet. on 11/12/2015 07:51 PM

Onzin, maarja.

zo te zien is het nodig.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: COMPETITIE: CareTeam

from SadnessWillNeverEnd. on 11/12/2015 07:53 PM

zo te zien is het nodig.

Nou ik denk dat iedereen hier wel iemand op heeft waarmee die praat. Daar kun je toch mee over je problemen praten? Moet daar nu serieus extra een badge voor komen. 

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: COMPETITIE: CareTeam

from rosa13k on 11/12/2015 07:59 PM

Nou ik denk dat iedereen hier wel iemand op heeft waarmee die praat. Daar kun je toch mee over je problemen praten? Moet daar nu serieus extra een badge voor komen.

natuurlijk kan iedereen praten met iemand hier maar het is zo te zien gewoon nodig... ik vind het zelf wel een leuk idee om dan zo'n groep te hebben op de website die naar je luistert en dan met je praat ofzo...

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: COMPETITIE: CareTeam

from SadnessWillNeverEnd. on 11/12/2015 08:01 PM

natuurlijk kan iedereen praten met iemand hier maar het is zo te zien gewoon nodig... ik vind het zelf wel een leuk idee om dan zo'n groep te hebben op de website die naar je luistert en dan met je praat ofzo...

Als iedereen wel iemand heeft om zijn probleem bij te luchten is het eigenlijk helemaal niet nodig.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: COMPETITIE: CareTeam

from Supermodelkaty on 11/12/2015 09:08 PM

Als iedereen wel iemand heeft om zijn probleem bij te luchten is het eigenlijk helemaal niet nodig.

Maar misschien heeft niet iedereen iemand om mee te praten, of weten ze niet met wie ze kunnen praten en daarvoor is het.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: COMPETITIE: CareTeam

from SadnessWillNeverEnd. on 11/12/2015 09:13 PM

Maar misschien heeft niet iedereen iemand om mee te praten, of weten ze niet met wie ze kunnen praten en daarvoor is het.

Dan vind ik het nog overdreven om een groepje van ongeveer 5 mensen te pakken. Die zijn er amper online.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: COMPETITIE: CareTeam

from Violet. on 11/12/2015 09:16 PM

Dan vind ik het nog overdreven om een groepje van ongeveer 5 mensen te pakken. Die zijn er amper online.

Daar gaan we ook naar kijken, of die gene wel tijd heeft en wel elke dag online kan zijn.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: COMPETITIE: CareTeam

from Supermodelkaty on 11/12/2015 09:18 PM

Dan vind ik het nog overdreven om een groepje van ongeveer 5 mensen te pakken. Die zijn er amper online.

Wie zegt dat de mensen die meedoen amper online zijn.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply
1  |  2  |  »  |  Last

« Back to forum