5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]
First Page | « | 1 ... 17 | 18 | 19 | 20 | 21 ... 76 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]
from Violet. on 05/29/2016 01:53 PMSam
Als we de al zo bekende straat in rijden neem ik een diepe zucht. ''Ik durf niet'' zeg ik eerlijk tegen Calum en kijk hem aan. ''Ik wil niet huilen voor m'n moeder en broertje'' zeg ik en blijf zitten als de auto is geparkeerd.
Michael
Ik kijk naar Myrall die zich enorm zorgen maakt om Sam en Calum. ''Myrall relax'' zeg ik en ga voor d'r staan. ''Misschien staan ze wel in de file'' zeg ik en kijk d'r aan .
Wanting to be someone else is a waste of the person you are.
from AestheticRain on 05/29/2016 01:45 PMMyrall.
'Maar meestal leggen ze een briefje neer... dadelijk is er iets ergs.' Zeg ik. Ik ga op zijn schoot zitten en pak zijn hand vast en speel met zijn vingers. Soms voel ik me echt een klein kind.
Calum.
Ik knik en start de auto weer om de weg te vervolgen. Sam gaat zeker weer in een zware tijd komen, ze is er net uit... en nu dit. Ze kan ook nooit rust hebben. En dat met Luke dan nog...
''In the end, we only regret the chances we didn't take.''
from Violet. on 05/29/2016 01:31 PMSam
Als Calum ineens de auto stil zet bij een afrit omhelst hij me. ''Ik hou ook van jou'' zeg ik en verstop me gezicht in z'n nek. Ik ga weer recht in me stoel zitten en kijk of er auto's voorbij komen. ''Laten we maar weer rijden we hebben nog een lange reis te gemoet.'' zeg ik en veeg nog is me tranen weg van me wangen en zet dan de radio aan.
Michael
''Maak je maar niet druk babe, over een uurtje zijn ze weer thuis. Misschien zijn ze naar de groothandel en een voorraad voedsel aan het inkopen'' zeg ik en neem d'r mee naar de bank.
from AestheticRain on 05/29/2016 01:27 PMMyrall.
Ik kijk om me heen. Meestal zijn ze hier al beneden. 'Misschien slapen ze nog. Ik kijk even uit het raam en zie dat de auto weg is. 'Ze zijn weg.' Zeg ik verward. Meestal leggen ze wel een briefje op tafel, tenzij ze boodschappen doen. Maar dat is hier geen 200 meter vandaan. Daar hebbben ze de auto niet voor nodig. 'Michael, ze zijn weg.' Herhaal ik nog eens. Dit betekend vast niet veel goeds...
Calum.
Ik kan hier niet stoppen, verdomme. Ik pak haar hand stevig vast en rij een stuk door op de snelweg tot we bij een afrit komen. Ik stop de auto een stukjw verderop in de stad en omhels haar. 'Sammie, ik vind het zo erg voor je...' ik veeg haar tranen weg. Ik weet dus totaal niet wat ik nu moet doen. Ze voelt zich gebroken en dat is te merken. 'Ik hou van je Sam.'
from Violet. on 05/29/2016 01:21 PMSam
Ik snik en staar voor me uit. ''Hij kan niet dood zijn, niet mijn vader.'' zeg ik zachtjes. Ik kijk naar de auto's op de snelweg en laat de tranen over m'n wangen rollen.
Michael
''Héy, niet zo verlegen'' zeg ik als ze d'r gezicht in m'n nek verstop. Ik ga rechtop zitten en neem Myrall met me mee. ''Laten we kijken wat er beneden gebeurd'' zeg ik en sta op. Ik til Myrall op en loop de trap af naar beneden, maar daar treffen we geen Sam en Calum aan.
from AestheticRain on 05/25/2016 11:50 PMMyrall.
'Stoohoop.' Zeur ik terwijl ik mijn hoofd in zijn nek verberg.
Calum.
Als ze begint de huilen wil ik haar het liefst in mijn armen houden. Maar ik zit midden op de weg. Mijn mond valt open. 'Het spijt me, Sam.' Leef ik met haar mee. Ik pak even snel haar hand en druk er een kus op. 'Dat is vreselijk...'
from Violet. on 05/25/2016 11:44 PMSam
Als we de weg oprijden begin ik te huilen. Hij kan en mag niet dood zijn. Niet mijn vader. Ik kijk naar Calum die bezorgd naar me kijkt. "Ik kreeg een telefoontje van me moeder. Ze heeft me vannacht 10 keer geprobeerd te bellen." Zeg ik huilend en kijk voor me uit. "Me vader is overleden vannacht aan een hart aanval" zeg ik en probeer me in te houden.
Michael
Ik strijk een pluk haar achter d'r oor en druk een kus op d'r neus. "Je bent zo perfect" zeg ik en glimlach breed. "How did i get so lucky?"
from AestheticRain on 05/25/2016 11:40 PMMyrall.
Ik hoor Sam nogal omgeduldig naar Calum roepen. Da's ook nieuw. Ik bloos, ookal hoor ik hem dat vaak genoeg zeggen. Aan zo iets zul je nooit wenne eigenlijk. Want die gevoelend hou je.
Calum.
Ik stap in en start de auto als San er ook in zit. Ik weet totaal niet wat er gaande is, maar Sam wil zo snel mogelijk naar huis. 'Gaat alles goed?'
from Violet. on 05/25/2016 11:36 PMSam
"Ik vertel je het in de auto" zeg ik en loop snel naar beneden met de tas en pak me telefoon en oplader. "Cal schiet ik!" Roep ik en loop het huis uit en stap in de auto en wacht tot Calum er is.
Michael
Als ik geren hoor door het huis zucht ik. Hoe kunnen ze zo hyper zijn in de ochtend. "Kom is hier" zeg ik en trek d'r boven op me en kijk naar d'r. "Prachtig" zeg ik blij
from AestheticRain on 05/25/2016 11:30 PMMyrall.
'Ja... dat gebeurt wel eens.' Ik draai me naar hem toe en druk een kusje op zijn lippen.
Calum.
Ik pak haar hoofd vast tussen mjjn handen. 'Oké, ik breng je. Haal rustig adem.' Zeg ik als ik merk dat ze nogal moeite daar mee heeft. Ik heb geen idee wat er aan dr hand is, maar daar kom ik wel achter. Ik hoop maar dat het niet te ernstig is.

Reply