Mijn vrienden weten dat (...)

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


EternalLove
Deleted user

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from EternalLove on 11/10/2015 04:53 PM

Wat ze zeggen is waar. Ze kunnen jouw niet helpen. Het enige wat ze kunnen doen is zeggen dat je hulp moet gaan zoeken bij een profesioneel iemand.

Ze wéten dat ik helemaal flip als ze blijven aandringen en als ze er vervolgens nog eens mij zouden lachen... Dat ze het zeggen kan me niet schelen, dat ze het me aanraden ook niet, maar hoe ze gisteren erover bezig waren ging er gewoon echt over

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from rosa13k on 11/10/2015 05:58 PM

Ze wéten dat ik helemaal flip als ze blijven aandringen en als ze er vervolgens nog eens mij zouden lachen... Dat ze het zeggen kan me niet schelen, dat ze het me aanraden ook niet, maar hoe ze gisteren erover bezig waren ging er gewoon echt over

BOE!!! geen gezellige vrienden 

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Violet. on 11/10/2015 08:31 PM

Ze wéten dat ik helemaal flip als ze blijven aandringen en als ze er vervolgens nog eens mij zouden lachen... Dat ze het zeggen kan me niet schelen, dat ze het me aanraden ook niet, maar hoe ze gisteren erover bezig waren ging er gewoon echt over

Als jij flipt als ze zeggen dat jij hulp moet gaan zoeken bij een professioneel iemand, wat moeten ze dan doen? tegen je zeggen dat alles goed komt? want dat helpt echt geen ene moer. 

Als je op het puntje staat van zelfmoord moet je echt hulp gaan zoeken, en dit is niet om jouw te irriteren, nee dit is voor je eigen gezondheid. Jij kan niet zo veder leven.

En hoe ze gister bezig waren? hoe waren ze dan bezig misschien hebben ze er wel een reden voor? 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from EternalLove on 11/10/2015 08:49 PM

Als jij flipt als ze zeggen dat jij hulp moet gaan zoeken bij een professioneel iemand, wat moeten ze dan doen? tegen je zeggen dat alles goed komt? want dat helpt echt geen ene moer. Als je op het puntje staat van zelfmoord moet je echt hulp gaan zoeken, en dit is niet om jouw te irriteren, nee dit is voor je eigen gezondheid. Jij kan niet zo veder leven. En hoe ze gister bezig waren? hoe waren ze dan bezig misschien hebben ze er wel een reden voor?

Nee, ze moeten mij gewoon met rust laten. Ik praat over mijn hoofdpijn en mijn geheugenverlies doro mijn hersenschudding "Ah ja ge zou best naar de dokter gaan. Maar nee, da wilt ge nie eens. Net zoals da ge nie naar ne psy durft"
Terwijl ze niet eens weten dat ik wél naar de dokter ben gegaan en dat ze weten dat ik wél naar een psy ben geweest

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Supermodelkaty on 11/10/2015 08:50 PM

Nee, ze moeten mij gewoon met rust laten. Ik praat over mijn hoofdpijn en mijn geheugenverlies doro mijn hersenschudding "Ah ja ge zou best naar de dokter gaan. Maar nee, da wilt ge nie eens. Net zoals da ge nie naar ne psy durft" Terwijl ze niet eens weten dat ik wél naar de dokter ben gegaan en dat ze weten dat ik wél naar een psy ben geweest

Ze moeten zich wat meer in jou verdiepen, ipv alleen maar te zeuren en met zichzelf bezig te zijn

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Violet. on 11/10/2015 09:37 PM

Nee, ze moeten mij gewoon met rust laten. Ik praat over mijn hoofdpijn en mijn geheugenverlies doro mijn hersenschudding "Ah ja ge zou best naar de dokter gaan. Maar nee, da wilt ge nie eens. Net zoals da ge nie naar ne psy durft" Terwijl ze niet eens weten dat ik wél naar de dokter ben gegaan en dat ze weten dat ik wél naar een psy ben geweest

Als je wel naar een dokter en psy bent geweest waarom vertel je ze dat niet? 

Want nu doe je alsof jij hier het slachtoffer bent, maar als jij wel eens loopt te zeuren over je situatie en hun moeten dat altijd aanhoren zou ik persoonlijk ook gek worden.


Dit is niet gemeen bedoeld of bot, maar ik probeer je wat duidelijk te maken 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from EternalLove on 11/10/2015 10:30 PM

Als je wel naar een dokter en psy bent geweest waarom vertel je ze dat niet? Want nu doe je alsof jij hier het slachtoffer bent, maar als jij wel eens loopt te zeuren over je situatie en hun moeten dat altijd aanhoren zou ik persoonlijk ook gek worden. Dit is niet gemeen bedoeld of bot, maar ik probeer je wat duidelijk te maken

Ik had gezegd dat ik naar de psy ben geweest, naar de dokter gaan had ik niet eens tijd gehad om het te zeggen

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from walkingdead on 11/11/2015 09:04 PM

Ik denk toch echt dat je hulp Moet gaan zoeken Edwina. Zelfmoord is nooit de goeie optie om van je problemen te vluchten.

Reply Edited on 11/11/2015 09:05 PM.

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Violet. on 11/12/2015 02:33 PM

Ik had gezegd dat ik naar de psy ben geweest, naar de dokter gaan had ik niet eens tijd gehad om het te zeggen

zo te lezen probeer je het niet eens.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from EternalLove on 11/12/2015 08:20 PM

Ik denk toch echt dat je hulp Moet gaan zoeken Edwina. Zelfmoord is nooit de goeie optie om van je problemen te vluchten.

Don't worry, ik heb opnieuw hulp :)


 
zo te lezen probeer je het niet eens.

Geluk dat 't enkel maar zo te lezen valt, want ik probeer 't wel degelijk

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4

« Back to forum