HET CARETEAM!

First Page  |  «  |  1  |  2 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: HET CARETEAM!

from Violet. on 01/17/2016 07:59 PM

Dat is snel.

We Willen het careteam zo snel mogelijk, en ik heb een e-mail naar iedereen gestuurd zodat ze het sneller zien. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: HET CARETEAM!

from Definitie on 01/17/2016 10:35 PM

ik zou graag willen meedoen aan het care team

Ik ben Tine, 17 jaar oud. Ik zou graag tot het careteam behoren omdat het gewoon écht al kan helpen als mensen even naar je luisteren wanneer het even niet zo goed met je gaat. Het lijkt me 'leuk' mensen te helpen die het even nodig hebben. Uiteindelijk kan je bij grote problemen ook niet meer doen dan luisteren, maar luisteren kan zoals ik al zei echt helpen. Dat is ook het handige aan internet. Veel mensen durven hun problemen niet kwijt bij mensen die ze echt kennen, terwijl het soms gewoon nodig is er over te praten. Via internet kan dit dus wel en ik zou er op HM graag mee voor instaan.
Ik heb wel enkele online en offline vrienden die met problemen zitten/zaten en met wie ik al wel vaker heb gepraat hierover, wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik een expert ben, maar dat kan je volgens mij gewoon nooit echt zijn.
 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: HET CARETEAM!

from Writer4ever on 01/18/2016 07:45 PM

Ik zou graag willen mee willen doen aan het careteam.

Hallo, ik ben Mirte en ben 15 jaar.

Waarom wil ik helpen? Ik leer zelf veel uit andere hun situaties. Maar ik vind het zelf ook leuk om mensen te kunnen helpen door middel van bijvoorbeeld dingen die ik zelf al heb meegemaakt. En natuurlijk vind ik het belangrijk dat ik mensen kan verder helpen zodat ze positiever in het leven staan. Ook vind ik het belangrijk dat mensen de dingen waar ze mee zitten kwijt kunnen? Uiteraard heeft iedereen zowat zijn eigen vertrouwingspersoon, maar toch denk ik dat het belangrijk is voor mensen om te weten dat er meerdere mensen zijn die te vertrouwen zijn. Bovendien is het uiteraard handig voor nieuwe mensen op de site. Ik vind het leuk om te weten dat ik mensen kan verder helpen met mijn adviezen.
Kan ik helpen? Dat denk ik wel. Misschien niet met dingen die over diepe depressies gaan, maar wel over liefde, vrienden, ... Bovendien heb ik zelf ook al veel meegemaakt en weet over veel dingen toch wel hoe je er zoal best mee om kan gaan.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: HET CARETEAM!

from rosa13k on 01/20/2016 05:59 PM

Ik zou graag willen meedoen aan het care team.

Ik ben Lili en ik ben 10 jaar. En ja... ik ben een beetje jong...

Ik wil graag helpen omdat ik mijn vader ben kwijt geraakt. Hij is dood gegaan toen ik 6 jaar was en ik moet nu dit jaar praten met iemand op school, wat ik deels leuk en niet leuk vind. Ik heb ook heel veel ruzie waardoor ik het gevoel heb dat ik soms alleen ben, het gevoel van opgesloten in een lege ruimte. Ik heb ook nog meer dingen meegemaakt maar die deel ik nu liever niet . Ik vind het zelf ook belangerijk dat iedereen zijn problemen kwijt kan. Zelf ben ik ook all goed in mensen helpen. Toen mijn zus op kerst verdrietig was toen heb ik haar getroost, ik heb ook woorden gezegt waarvan mijn zus zei dat ik juiste woorden zei. Ik heb all ook m'n beste vriendin een keertje getroost en ik hielp haar ook toen ze verdrietig was. Het stelt niks voor dat ik 2 mensen geholpen heb, dat weet ik... Maar ik vind het heel erg fijn als ik mensen kan helpen... Dus deels hoop ik heel erg dat ik in de care team kom ookal weet ik nu all dat ik niet gekozen ga worden, toch is dit nu even de moeite waard denk ik  (Iedereen moet toch proberen?)

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

floflotje
Deleted user

Re: HET CARETEAM!

from floflotje on 01/20/2016 06:08 PM

Ik zou graag mee willen doen aan het Careteam.

Hii, ik ben Floor, ik ben nu 15 jaar. Ik zou graag bij het  Careteam willen, omdat ik persoonlijk vind dat de gepraat moet worden over je problemen. Ik zou het fijn vinden om er voor anderen te kunnen zijn. Zo voel ik mezelf wat waardevoller, en kunnen andere hun problemen kwijt en kunnen we een mogelijke oplossing bedenken/zoeken. Door er over te praten, en dingen te bedenken die jou gevoelens/problemen minder zouden maken, zouden we misschien allemaal een beetje positiever kunnen worden :) Ik heb zelf een tijdje last gehad van een depressie, en weet daarom hoe het is om je alleen en waardeloos te voelen; dit gun ik dan ook echt niemand. Iemand die bijvoorbeeld alleen al luistert, kan al helpen bij het minder alleen voelen. Een luisterend oor. (Die uiteindelijk ook een uitweg zal proberen te vinden.) Zoals ik al zei: ik vind persoonlijk dat er gepraat  'moet' worden over je problemen. Zo zit je er niet alleen mee :) 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2

« Back to forum