NIEUWE FUNCTIES
1 | 2 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
NIEUWE FUNCTIES
from AestheticRain on 08/08/2015 05:17 PMHoi hoi,
Er is opgemerkt dat jullie in zijn voor wat nieuwe functies. Jullie hebben echt goede ideeën, maar sommige zijn ee beetje gevaarlijk.. :/ Want jullie kunnen niet (zonder admin-rechten) iets op de Joëlar pagina posten, zoals een blog bericht dan... En ook de moderators gelden daar onder. We kunnen jullie wel forum edit-rechten geven en zo, maar geen pagina edit-rechten etc. De moderator's zouden ook niet op het update & nieuws forum reageren. We willen heus wel een aantal modjes die ons willen helpen, maar het moet wel veilig kunnen zijn.
Over de TDS-pagina. We willen graag wat creatieve meiden daarvoor. Maar zoals ik al zei, kun je geen pagina's editen zonder admin-rechten. Dus jullie zullen je blogbericht moeten mailen naar één van de admins (Violet., Prinsella of mij). De admin rechten zijn een beetje gevaarlijk aangezien je daar héél wat mee kan... Echt heel veel met de site. Dus ja... een beetje link om die zomaar weg te geven. Maar bloghouders lijken me wel een goed idee! Dat is toch wel fijn!
De competities, ook een erg goed idee! Dit kan wel, maar dan moet je wel zelf bereid zijn om dingen weg te geven. (Coins dus, echt geld, kledingstukken in reallife etc is niet toegestaan. Daarvoor heb je marktplaats.nl)
MEER OVER DIT KOMT LATER
''In the end, we only regret the chances we didn't take.''
Re: NIEUWE FUNCTIES
from Violet. on 08/08/2015 06:38 PMWanting to be someone else is a waste of the person you are.
EternalLove
from Ellytjevdb on 08/08/2015 09:29 PMRe: NIEUWE FUNCTIES
from Supermodelkaty on 08/08/2015 09:57 PMJeey, dit vind ik erg leuk. Ik zou graag mee willen werken. Dus ik ga alles is de gaten houden
I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care
EternalLove
from EternalLove on 08/08/2015 10:23 PMRe: NIEUWE FUNCTIES
from walkingdead on 08/09/2015 12:21 AMHee dat was mijn idee gaaf dat jullie wat doen ermee
frouke
from frouke on 08/09/2015 12:29 AMYay!! Ik ga alles ook goed in de gaten houden!
mint
from mint on 08/09/2015 09:31 AMKunnen mensen niet gewoon hun ''blogpost'' naar jullie opsturen zodat jullie 'm erop zetten?
*oh is al gezegd lol NVM*